Nationaal noodplan stijgende kosten hard nodig – PvdA Deventer tekent mee

Door Fractie op 31 augustus 2022

Ruim 250 wethouders en fractievoorzitters van de Partij van de Arbeid en GroenLinks tekenden mee op een oproep aan het kabinet om Nederlandse huishoudens nu te helpen bij alle snel stijgende kosten. Namens de PvdA Deventer tekenden wethouder Rob de Geest en fractievoorzitter Caroline Leget de oproep.

Voor veel Nederlanders staan de seinen op rood. We merken het in onze portemonnee, de boodschappen, de energierekening: het leven wordt snel duurder. Ook voor mensen met een normaal salaris wordt het steeds lastiger om de eindjes aan elkaar te knopen. Zonder ingrijpen neemt de armoede snel toe. Want we hebben steeds meer geld nodig voor basisbehoeften, terwijl salarissen nauwelijks stijgen.

Lees hier de gehele oproep aan het kabinet: Er moet nu een nationaal noodplan stijgende kosten komen | Centrum voor Lokaal Bestuur

Fractie

De PvdA-fractie Deventer heeft sinds maart 2022 vijf zetels in de gemeenteraad. Wilt u een afspraak met de raadsfractie? U kunt contact opnemen via de gegevens via de pagina’s van onze raadsleden of via het algemene mailadres [email protected]

Meer over Fractie