Hulp nodig?

ombuds

Loopt u vast en heeft u hulp nodig? Klik hier of neem contact op met uw lokale raadsleden.

De PvdA Deventer heeft een ombudsteam. Dit ombudsteam probeert te adviseren en oplossingen te vinden voor problemen waar mensen in Deventer tegen aan lopen. De onderwerpen waarin het ombudsteam kan ondersteunen of adviseren zijn divers, het kan variëren van problemen in de straat waar u woont tot een onduidelijkheid of probleem tussen u en de gemeente of een andere instantie.

Het ombudsteam adviseert, consulteert en wijst de weg aan mensen die vastlopen. Zij is daarmee een ondersteuning van de lokale fractie die deze zaken ook waar nodig en mogelijk politiek kan oppakken.

In het ombudsteam zitten reguliere leden en gemeenteraadsleden die de binnengekomen onderwerpen en signalen bespreken. Ze kijken of en hoe er een oplossing of antwoord geboden kan worden.

Hulp nodig? U kunt het ombudsteam van de PvdA Deventer bereiken via info@pvdadeventer.nl. Als u uw contactgegevens en vraag doorgeeft in de mail, neemt een van de leden van het ombudsteam zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ook een van de gemeenteraadsleden mailen of bellen voor contact.