Hulp of advies nodig? Ons ombudsteam!

Loopt u vast en heeft u hulp nodig? Neem contact op met ons lokale ombudsteam via ombudsteam@pvdadeventer.nl / 06-83577619 of met de lokale PvdA-raadsleden.

De PvdA Deventer heeft een ombudsteam, waarin verschillende ervaren leden actief zijn. Dit ombudsteam probeert te adviseren en oplossingen te vinden voor problemen waar mensen in Deventer tegen aan lopen. De onderwerpen waarin het ombudsteam kan ondersteunen of adviseren zijn divers, het kan variëren van problemen in de straat waar u woont tot een onduidelijkheid of probleem tussen u en de gemeente of een andere instantie.

Het ombudsteam adviseert, consulteert en wijst de weg aan mensen die vastlopen. Zij is daarmee een ondersteuning van de lokale fractie die deze zaken ook, waar nodig en mogelijk politiek kan oppakken als een probleem grootschalig of structureel lijkt.

In het ombudsteam zitten reguliere leden enkele fractieleden die de binnengekomen onderwerpen en signalen bespreken en beoordelen. Ze kijken of en hoe er een oplossing of antwoord geboden kan worden.

Spreekuur. Het ombudsteam houdt ook een spreekuur waar u ze persoonlijk kunt spreken. Dit spreekuur is elke 1e en 3e donderdag van de maand in het Enkhuis (Werkluststraat 10, Rode Dorp) van 10 tot 12 u. De koffie staat klaar en we spreken u graag.

Hulp nodig? U kunt het ombudsteam van de PvdA Deventer bereiken via ombudsteam@pvdadeventer.nl. Als u uw contactgegevens en vraag doorgeeft in de mail, neemt een van de leden van het ombudsteam zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt natuurlijk ook een van de gemeenteraadsleden mailen voor contact.