Door Rob de Geest op 15 april 2013

Samen rent beter: PvdA-team bij IJsselloop 2013

Op zondag 14 april jl. liep er bij de 8e editie van de Deventer IJsselloop een klein PvdA-team mee op de verschillende afstanden van deze succesvolle lokale hardloopwedstrijd. Op de 10 Engelse mijl (16,1 km) liep PvdA-raadslid Rob de Geest voor het PvdA-team. Op de 10 km liep PvdA-raadslid Vincent Stijns mee, samen met PvdA-lid Wim Jellema. Het PvdA-team werd gecompleteerd via PvdA-lid Richard de Geest die meeliep op de 5 km van de IJsselloop. Het was een mooie dag op een mooie parcour waarbij ook de PvdA zich met een team van haar sportieve kant liet zien.

IJsselloop_2013_Jellema
IJsselloop_2013_Stijns
IJsselloop_2013_Geest

Fractievoorzitter / raadslid Portefeuille: Economie & Werkgelegenheid, Detailhandel-horeca, Ontw. Binnenstad, Ruimtelijk beleid, Verkeer-parkeerbeleid, Veiligheid-leefbaarheid, Financiën Wijkraadslid: Colmschate Noord / Vijfhoek Vervanger voor Colmschate Zuid Twitter: http://www.twitter.com/rsdegeest Facebook: RobdeGeestPvdA of robdegeest Instagram: https://www.instagram.com/robdegeest/ LinkedIn: robdegeest Over Rob In het dagelijks leven: Ik ben senior beleidsmedewerker Onderwijs, Wonen, Cultuur & Media, Infrastructuur & Milieu bij de Tweede Kamerfractie van