Door Redactie op 23 maart 2013

PvdA Deventer neemt poolshoogte in wijk met Ahmed Marcouch

PvdA Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch was op zaterdag 23 maart jl. in Deventer. De Partij van de Arbeid ging op deze zaterdag weer in het hele land de straat op. Honderden vrijwilligers gingen samen met Eerste en Tweede Kamerleden, bewindspersonen, Europarlementariërs, lokale bestuurders en gemeenteraadsleden in tientallen steden en dorpen van deur tot deur. Zij spraken met inwoners over hun buurt, problemen die spelen en ideeën die ze hebben.

Ook in Deventer gingen PvdA’ers de wijk in. Dat doet de PvdA Deventer al enkele jaren regelmatig in verschillende wijken van de gemeente. Op 23 maart kwam PvdA Tweede Kamerlid Ahmed Marcouchlangs in Deventer om samen met o.a. PvdA-raadsleden Jurgen Goejer, Rob de Geest, Vincent Stijns, Hans Jellema , statenlid Zafer Aydogdu en wethouder Jos Pierey de wijk Keizerslanden te bezoeken en om in gesprek te gaan met bewoners over hun buurt.

Bij zaken die de PvdA’ers tegenkomen komt de Deventer gemeenteraadsfractie in actie en geven ze landelijke onderwerpen door aan de Tweede Kamerfractie in Den Haag.

Foto: het PvdA-canvasteam met Ahmed Marchouch
Foto: Rob de Geest