Door Redactie op 7 januari 2014

PvdA opent informatiewinkel met Hans Spekman

De Partij van de Arbeid Deventer opent komende donderdagavond 9 januari as. officieel haar informatiewinkel voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Landelijk partijvoorzitter Hans Spekman en PvdA Deventer lijsttrekker Jan Jaap Kolkman zullen samen de openingshandeling verrichten.

De PvdA heeft gedurende de maanden tot aan de verkiezingen van 19 maart as. een informatiewinkel ingericht op het adres Spijkerboorsteeg 3 (tussenstraat achterzijde V&D en de twee Overstraten), waar bezoekers informatie kunnen inwinnen voor de komende verkiezingen. In de winkel zullen kandidaten en vrijwilligers van de PvdA aanwezig zijn om vragen te beantwoorden en om informatiemateriaal te verstrekken.

Spekman zal as. donderdagavond vanaf 21:00 uur aanwezig zijn om de feestelijke openingshandeling te verrichten. De bijeenkomst is openbaar.

De informatiewinkel zal in ieder geval geopend zijn op woensdagen, donderdagavond en zater- en koopzondagen.