2. Versterking van de werkgelegenheid.

Op verantwoorde wijze blijven we investeren in Deventer voor werkgelegenheid, zoals ook de afgelopen jaren is gedaan. We zetten in op meer vestiging van bedrijven naar en terug naar Deventer. De PvdA heeft de afgelopen jaren ook succesvol voorstellen gedaan over versterking van de samenwerking gemeente en bedrijfsleven om Deventer steviger op de kaart te zetten en om de binnenstad te versterken.

• Lees hier meer over het voorstel ‘De Handen Ineen’ voor de versterking van de lokale werkgelegenheid.
  • Lees hier meer over het binnenstadsmanifest dat de PvdA met D66 opstelde voor versterking van de binnenstad als belangrijke plek voor ondernemerschap, werkgelegenheid, ontspanning en wonen.
  • Er is geïnvesteerd in de doorstart van het leegkomende Akzo-terrein om nieuwe werkgelegenheid en bedrijvigheid te realiseren. Een impuls van ca. 300 nieuwe banen. Lees hier meer.

Fractievoorzitter / raadslid Portefeuille: Economie & Werkgelegenheid, Detailhandel-horeca, Ontw. Binnenstad, Ruimtelijk beleid, Verkeer-parkeerbeleid, Veiligheid-leefbaarheid, Financiën Wijkraadslid: Colmschate Noord / Vijfhoek Vervanger voor Colmschate Zuid Twitter: http://www.twitter.com/rsdegeest Facebook: RobdeGeestPvdA of robdegeest Instagram: https://www.instagram.com/robdegeest/ LinkedIn: robdegeest Over Rob In het dagelijks leven: Ik ben senior beleidsmedewerker Onderwijs, Wonen, Cultuur & Media, Infrastructuur & Milieu bij de Tweede Kamerfractie van