1. Verkiezingsprogramma PvdA Deventer 2022-2026

'Droom Mee Denk Mee Doe Mee', dat is het mooie, nieuwe verkiezingsprogramma van de Partij van de Arbeid Deventer voor de periode 2022-2026. Het is nu beschikbaar om te downloaden en lezen.

Lees hier de visie en de inzet van de PvdA voor een sterk en sociaal Deventer. Het is beschikbaar in de uitgebreide versie, een ingekorte versie met informatieve illustraties en een overzicht van resultaten uit de afgelopen vier jaar. Download het verkiezingsprogramma via de onderstaande link. Heeft u een specifieke vraag over een standpunt? Mail naar [email protected] en wij antwoorden u zo snel mogelijk.

2022-2026

Verkiezingsprogramma in
het kort
en in informatie illustratievorm

Onze resultaten
2018-2022

Klik hier >>>

Waar ben je naar op zoek?