De jeugd een plek.

We behouden de speelplekken in de wijken en ook milieucentrum / kinderboerderij De Ulebelt blijft behouden. Ook voor de oudere jeugd moeten voorzieningen zijn binnen en buiten.

• Inzet van de fractie heeft er o.a. voor gezorgd dat het merendeel van de speelpekken in wijken behouden bleven. Lees hier meer over het behoud en beheer van deze plekken.
  • Ook zette de fractie zich in voor behoud van de de Ulebelt op de Vijfhoek, als belangrijke voorziening voor milieu-educatie en als stedelijke kinderboerderij. Lees hier meer en hier.

Fractievoorzitter / raadslid Portefeuille: Economie & Werkgelegenheid, Detailhandel-horeca, Ontw. Binnenstad, Ruimtelijk beleid, Verkeer-parkeerbeleid, Veiligheid-leefbaarheid, Financiën Wijkraadslid: Colmschate Noord / Vijfhoek Vervanger voor Colmschate Zuid Twitter: http://www.twitter.com/rsdegeest Facebook: RobdeGeestPvdA of robdegeest Instagram: https://www.instagram.com/robdegeest/ LinkedIn: robdegeest Over Rob In het dagelijks leven: Ik ben senior beleidsmedewerker Onderwijs, Wonen, Cultuur & Media, Infrastructuur & Milieu bij de Tweede Kamerfractie van