Verkiezingsprogramma PvdA Deventer weer als luisterversie!

Door Sam Hoogenberg op 5 maart 2022

De Partij van de Arbeid in Deventer heeft haar verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart ook deze verkiezing weer beschikbaar gesteld als luister-versie, ingesproken door diverse kandidaten.

Caroline Leget: “We bieden dit verkiezingsprogramma’s aan als luister-versie, zodat meer mensen zich kunnen verdiepen in onze standpunten. Het past helemaal bij ons programma; doe mee, denk mee, droom mee! We willen dat iedereen mee kan doen, ook als lezen lastig voor je is.”

Het programma is op CD aangeboden aan Soos Kiek Uut door Caroline Leget (raadslid en kandidaat) en Dorien Visser (kandidaat). De CD werd enthousiast ontvangen door de stichting die als doel heeft om contact te bevorderen tussen blinden en slechtzienden en hun belangenorganisaties in de ruimste zin van het woord. De PvdA Deventer gaat voor een inclusieve stad, waar iedereen mee kan doen.

Dorien Visser reageert: “Luisteren is vaak toegankelijker dan lezen. Dat zie je ook in populariteit van de podcast, luisterend in de trein uit het raam staren. Het is voor iedereen! Eenvoudig verdiepen in je stemkeuze!”

De luister-versie is te luisteren via https://soundcloud.com/pvdadeventer. De audio-CD is opvraagbaar bij de Partij van de Arbeid via [email protected] of bel naar 06-38512284.

Sam Hoogenberg

Over Sam: Ik ben Sam Hoogenberg, student geschiedenis en geboren en getogen Deventenaar. Naast mijn studie doe ik bestuurswerk bij de stichting Terug naar Westerbork en heb ik de zesde plaats op de kieslijst toegewezen gekregen. Ik ben ervan overtuigd dat we met een rode koers Deventer de komende jaren nóg mooier kunnen maken Wordt gelukkig van:

Meer over Sam Hoogenberg

Waar ben je naar op zoek?