Door Rob de Geest op 16 juni 2013

Raadsleden bundelen voetbalkrachten

Verschillende raadsleden van de Deventer fracties van PvdA, D66, GrL en CDA namen op zaterdag 15 juni jl. deel aan het tweejaarlijkse zaalvoetbaltoernooi voor raadsleden in Den Haag. PvdA-raadsleden Rob de Geest, Vincent Stijns,Hans Jellema en Cetin Yildirim en D66’er Harold Rietman, GrL’er Orhan Arslan en CDA’er Wietse Burger bundelden gezamenlijk hun voetbalkrachten tijdens dit toernooi.

Eerder namen Deventer raadsleden in 2011 al deel aan het zaalvoetbaltoernooi in Venlo wat toen door de raad van Venlo werd gewonnen. De raadsleden voetballden afgelopen zaterdag in Den Haag in hun poulewedstrijden tegen de raden van Zaandstad en Amersfoort en daarna tegen Nijmegen en Breda.

De uiteindelijke winnaar van het toernooi was de raad van Amersfoort die van Utrecht won.

raadsleden_voetbaltoernooi_juni_2013

Eerste rij vlnr: Rob de Geest, Harold Rietman, Vincent Stijns
Tweede rij vlnr: Çetin Yildirim, Orhan Arslan, Wietse Burger, Hans Jellema

Fractievoorzitter / raadslid Portefeuille: Economie & Werkgelegenheid, Detailhandel-horeca, Ontw. Binnenstad, Ruimtelijk beleid, Verkeer-parkeerbeleid, Veiligheid-leefbaarheid, Financiën Wijkraadslid: Colmschate Noord / Vijfhoek Vervanger voor Colmschate Zuid Twitter: http://www.twitter.com/rsdegeest Facebook: RobdeGeestPvdA of robdegeest Instagram: https://www.instagram.com/robdegeest/ LinkedIn: robdegeest Over Rob In het dagelijks leven: Ik ben senior beleidsmedewerker Onderwijs, Wonen, Cultuur & Media, Infrastructuur & Milieu bij de Tweede Kamerfractie van