Door Rob de Geest op 16 juni 2013

Raadsleden bundelen voetbalkrachten

Verschillende raadsleden van de Deventer fracties van PvdA, D66, GrL en CDA namen op zaterdag 15 juni jl. deel aan het tweejaarlijkse zaalvoetbaltoernooi voor raadsleden in Den Haag. PvdA-raadsleden Rob de Geest, Vincent Stijns,Hans Jellema en Cetin Yildirim en D66’er Harold Rietman, GrL’er Orhan Arslan en CDA’er Wietse Burger bundelden gezamenlijk hun voetbalkrachten tijdens dit toernooi.

Eerder namen Deventer raadsleden in 2011 al deel aan het zaalvoetbaltoernooi in Venlo wat toen door de raad van Venlo werd gewonnen. De raadsleden voetballden afgelopen zaterdag in Den Haag in hun poulewedstrijden tegen de raden van Zaandstad en Amersfoort en daarna tegen Nijmegen en Breda.

De uiteindelijke winnaar van het toernooi was de raad van Amersfoort die van Utrecht won.

raadsleden_voetbaltoernooi_juni_2013

Eerste rij vlnr: Rob de Geest, Harold Rietman, Vincent Stijns
Tweede rij vlnr: Çetin Yildirim, Orhan Arslan, Wietse Burger, Hans Jellema

Rob de Geest is sinds 27 februari 2019 wethouder Inkomen, Meedoen, Wonen,  Sport, Vastgoed en Herstructurering. Hij was daarvoor sinds januari 2005 raadslid en vanaf oktober 2017 fractievoorzitter. De PvdA vormt het college van B&W vanaf 11 juli 2018 met Gemeentebelang, GroenLinks, D66 en CDA. Lees hier het coalitieakkoord 2018-2022: Met Lef & Liefde voor Deventer