Door Redactie op 4 december 2013

PvdA Deventer stelt kandidatenlijst vast

De PvdA Deventer heeft haar kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen definitief vastgelegd. Lijstaanvoerder is Jan Jaap Kolkman, die in november tot lijsttrekker werd verkozen. Op plek 2 staat huidig fractievoorzitter Jurgen Goejer. Eerste nieuwkomer is Jantine Sijbring op plek 3. Op plek 4 staat huidig vice-fractievoorzitter Rob de Geest. De lijst met kandidaten is een mooie mix met kwaliteit, diversiteit, ervaring en vernieuwing.

De leden voegden verder Bep Spa toe aan de kandidatenlijst en stemden haar op plaats 5 van deze lijst. Op plaats 6 is wederom een nieuwkomer geplaatst: Jeroen Jonker.

Huidige raadsleden Çetin Yildirim en Patrick Kemperman staan resp. op de plaatsen 7 en 8. Fractievolger Peter Brendel staat op plaats 9 en op plaats 10 staat Marianne van Arendonk, wederom een nieuwkomer. Op de plaatsen 11 en 12 staan respectievelijk Lutfi Altuntas en Jan Moester. Op plek 13 staat Dick Webbink. Alledrie zijn nieuwkomers.
Raadsleden Vincent Stijns (plek 14) en Hans Jellema (plek 22) verkozen zelf een lagere plek op de lijst, om de komende jaren ook tijd aan andere zaken te kunnen besteden.

_YTR7840_bewerkt_groot4

Klik hier voor de volledige kandidatenlijst >>>