Ombudsteam PvdA Deventer in nieuwe samenstelling van start

24 januari 2019

Ombudsteam telefonisch, per mail en via spreekuur bereikbaar

Sinds enkele jaren heeft de PvdA in Deventer een ombudsteam: een team van actieve leden met kennis van zaken die inwoners kunnen ondersteunen en adviseren bij problemen waar zij tegenaan lopen. De onderwerpen waarin het ombudsteam kan helpen zijn divers, het kan variëren van problemen in de straat of buurt tot een onduidelijkheid of probleem tussen inwoners en de gemeente of een andere instantie.

Dit ombudsteam is nu uitgebreid in haar samenstelling en is nu ook bereikbaar via een nieuw mobiel nummer en mailadres (06-83577619 of [email protected]). Het ombudsteam houdt vanaf nu ook een spreekuur waar u ze persoonlijk kunt spreken. Dit spreekuur is elke 1e en 3e donderdag van de maand in het Enkhuis (Werkluststraat 10, Rode Dorp) van 10 tot 12 u. Iedereen is welkom voor een goed gesprek, een ontmoeting of gewoon een kopje koffie. Het eerstvolgende spreekuur is op donderdag 7 februari as.

Het ombudsteam adviseert en wijst de weg aan mensen die vastlopen. Zij is daarmee een ondersteuning van de lokale PvdA-fractie die deze zaken ook, waar nodig en mogelijk, politiek kan oppakken.