Door Redactie op 13 januari 2018

Keklik Yucel waarnemend voorzitter afdelingsbestuur

Deventer PvdA-lid Keklik Yucel zal vanaf 15 januari tot eind maart 2018 de functie van waarnemend afdelingsvoorzitter op zich nemen. Ze doet dat ter vervanging van Andries van den Berg, die zich vanwege ziekte tijdelijk moet laten vervangen. Van den Berg kan zich hiermee volledig op zijn herstel richting. Yucel is bereid gevonden om het afdelingsbestuur tijdelijk te versterken als voorzitter gedurende de komende maanden.

Yucel is al vele jaren een actief lid binnen de afdeling. Als voormalig Tweede Kamerlid en als oud-voorzitter van het vrouwennetwerk binnen de PvdA heeft ze een zeer goed netwerk, zowel binnen als buiten de partij en zowel lokaal als landelijk. Het is dan ook zeer fijn dat ze vanuit haar ervaring en kwaliteiten het afdelingsbestuur tijdelijk wil versterken in een drukke periode die gaat volgen tot en met de verkiezingen van eind maart.

Het afdelingsbestuur van de PvdA is o.a. verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de lokale partijorganisatie en faciliteert de leden, o.a. door bijeenkomsten te organiseren, de campagnes te helpen organiseren en onderhoudt daarbij ook nauw contact met de fractie vanuit de politieke activiteiten van de lokale raadsleden. De afdelingsvoorzitter zorgt er hierbij voor dat het afdelingsbestuur die taken organiseert.

Waar ben je naar op zoek?