Door Redactie op 25 augustus 2013

In gesprek over nieuw verkiezingsprogramma

In september gaat de PvdA Deventer in gesprek met leden, organisaties en geïnteresseerden over het nieuwe verkiezingsprogramma 2014. Op ma. 2 sept. as. vindt er een eerste openbare thema-bijeenkomst plaats over het thema Wonen, Wijken en Leefbaarheid met o.a. Tweede Kamerlid Jacques Monasch als spreker. Op ma. 9 sept. as. vindt er een 2e bijeenkomst plaats over (Jeugd)Zorg met o.a. Tweede Kamerlid Loes Ypma als spreker. Er vinden verder nog bijeenkomsten met andere sprekers plaats op 19 en 14 sept.

discussie
In de maand september organiseert de PvdA Deventer   vier boeiende bijeenkomsten om onderdelen van het aanstaande   verkiezingsprogramma vorm te geven. Tijdens deze openbare bijeenkomsten   kunnen leden, geïnteresseerden en organisaties hun ideeën en opvattingen   meegeven aan de commissie die het conceptprogramma in de komende maanden gaat   voorbereiden.

De bijeenkomsten worden voorzien van inleidingen door interessante landelijke en lokale sprekers die hun ideeën en opvattingen over de thema’s zullen meegeven en die hierover, onder leiding van een avondvoorzitter, in gesprek gaan met het aanwezige publiek.

monasch1 De eerste bijeenkomst vindt plaats op maandag 2   september as. over het thema Wonen, Wijken en Leefbaarheid.   Gastsprekers zijn Jacques Monasch (PvdA   2e Kamerlid) en Eelke Blokker (instituut voor Publieke Waarden). De   avond wordt vakkundig voorgezeten door oud-burgemeester James van Lidth.   De openbare bijeenkomst vindt plaats in Speeltuinvereniging De Driehoek   (Rielerweg 110) en begint om 19:30 uur.
Ypma1 Een tweede bijeenkomst vindt plaats op maandag 9   september as. over het thema (Jeugd)Zorg Gastsprekers zijn Loes   Ypma (PvdA 2e Kamerlid), Peter van Dalen (zelfstandig   professional) en Ronald van der Kuilen (professional). Voorzitter van   deze avond is oud-wethouder Jos Fleskes. De avond vindt plaats in jongerencentrum   Walhalla (Achter de Muren Zandpoort 20) en begint om 19:30 uur.

Op donderdag 19 september vindt er nog een bijeenkomst plaats op de Technicampus over onderwijs en arbeidsmarkt en op dinsdag 24 september een bijeenkomst over milieu, natuur en dorpen in Nieuw Rande Diepenveen. Meer informatie over deze bijeenkomsten en de sprekers volgt op korte termijn. ■

Alle avonden zijn openbaar toegankelijk.

Informatie over deze bijeenkomsten, sprekers en locaties vindt u op www.pvdadeventer.nl

ansichtkaart_discussieavonden_sept_2013_voorkant_small
ansichtkaart_discussieavonden_sept_2013_achterkant_small