Door Rob de Geest op 27 februari 2017

Jeroen Dijsselbloem in Deventer

Op maandag 27 februari bracht minister van financiën Jeroen Dijsselbloem in de ochtend een bezoek aan Deventer. In de Theaterzaal van Hogeschool Saxion ging de PvdA-minister en voorzitter van de Eurogroep (de verzamelde ministers van financiën van alle EU-landen) in gesprek gaan met de bekende en onafhankelijke Deventer schrijver en columnist Özcan Akyol en met de goed gevulde zaal met geïnteresseerden.

In een ‘College Tour-achtige’ setting voelde ‘Eus’ Dijsselbloem aan de tand. De toekomst van Nederland, de visie van de PvdA, de aanpak van de bankencrisis, de financiële crisis in Griekenland, onderwijs: veel belangrijke onderwerpen van dit moment kwamen voorbij. Aanwezig publiek gebruikte ruimschoots de gelegenheid om vragen te stellen aan Dijsselbloem, waar zij uitgebreid antwoord op kregen.

Fractievoorzitter / raadslid Portefeuille: Economie & Werkgelegenheid, Detailhandel-horeca, Ontw. Binnenstad, Ruimtelijk beleid, Verkeer-parkeerbeleid, Veiligheid-leefbaarheid, Financiën Wijkraadslid: Colmschate Noord / Vijfhoek Vervanger voor Colmschate Zuid Twitter: http://www.twitter.com/rsdegeest Facebook: RobdeGeestPvdA of robdegeest Instagram: https://www.instagram.com/robdegeest/ LinkedIn: robdegeest Over Rob In het dagelijks leven: Ik ben senior beleidsmedewerker Onderwijs, Wonen, Cultuur & Media, Infrastructuur & Milieu bij de Tweede Kamerfractie van