Door Redactie op 29 januari 2015

Themabijeenkomst over economische zelfstandigheid vrouwen

Op maandagochtend 9 februari as. houdt de PvdA Deventer een themabijeenkomst rondom de economische zelfstandigheid van vrouwen. De bijeenkomst wordt georganiseerd in samenwerking met organisaties zoals Deventer Werktalent, Aventus en Eigen Kracht Deventer Vrouwen van de Vrijwilligerscentrale Deventer.

Met deze themabijeenkomst wil de PvdA een uiteenlopende groep vrouwen bereiken die nu te ver van de arbeidsmarkt afstaan, hetgeen ook hun economische zelfstandigheid ernstig beperkt. Veel vrouwen zijn hierdoor financieel te afhankelijk van anderen. Via deze bijeenkomst hoopt de PvdA deze vrouwen te kunnen ondersteunen in het behalen van een diploma, het vinden van werk of het aangaan van nuttige contacten om op termijn werk te vinden.

De bijeenkomst zal voorafgegaan worden door een inleiding van PvdA Tweede Kamerlid Keklik Yücel. Ook Provinciaal PvdA-Statenlid Zafer Aydogdu zal hierbij aanwezig zijn. Beide zijn ook afkomstig uit Deventer.

De bijeenkomst op maandag 9 februari is openbaar en gratis toegankelijk en zal plaatsvinden bij Almira Zorg en Welzijn (Smyrnastraat 1A). De start is om 10:00 uur en de bijeenkomst eindigt om 12:00. Voor ontbijt en kinderopvang wordt ook gezorgd.

Klik hier voor de flyer van deze bijeenkomst >>>

flyervoorkant_9_febr_2015

Waar ben je naar op zoek?